Ledsen

Vilken tur ingen kan läsa denna längre.
För i bland orkar jag verkligen inte med vänner som verkligen lita på.
Kommer troligt viss aldrig se henne mer i mitt liv.
Jag bryr verkligen om henne har verkligen hjälpt henne i svåra stunder i hennes liv. Vad jag får tillbaka är väldigt dålig vänskap som tar livet ur mig.

Positiva i det hela är inte bor i närheten så kommer slippa ha med henne att göra. Tänker leva liv utan henne framöver. För får mig må väldigt dåligt. Jag orkar med dåliga människor längre.

Dom tar så mycket energi från mig som jag måste ha till annat.
För jag börjar ju plugga lite mer om vecka. Då har massa tid över till sådant folk ändå inte vill vara i mitt liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback