Ingen trevlig kännsla

Trodde aldrig att skulle känna mig så osyndlig som jag känner när är hos dom. 
Blir bara värre för varje gång jag kommer dit. 
Så man känner inte direkt välkommen när jag är där. 
Så försöker faktist unvika att gå dit.
På grund av är otrevliga mot mig men inte andra som är där samtidigt. 

Tyvärr kan ej unvika dom helt tyvärr annars skulle helt klart gjort det.
För vill inte ha med folk att göra som endå behandlar mig som jag inte finns alls. 

Får alltid en obehaglig känsla när jag är där. 
Så man vill vända om vid dörren så kan gå hem i ställe. 
 
Behövde skriva av mig detta.
 
För får kännslan om fel på mig på grund av inte är tevliga mot mig. 
Får försöka skrappa av detta till nästa gång måste dit. 
 
Ingen jag gillar måste ju ställa upp ibland.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback