Om läkarbesöket

Så klart kommer man inte in till läkaren när man har tid.
Fick vänta kvart innan jag kom min.

Fick berätta lite om mig. 
Sen skulle läkaren kolla min rölighet även lyssna på lungorna hjärta och mage.

Läkaren sa att hon skulle skicka en remmiss Kunde ta veckor till månader innan får någon tid.
Under tiden ska jag pröva att äta tablleter för gå ner i vikt.

Inget direkt som ser fram imot  men måste pröva i alla fall. 
Så finns en möjlighet att få operation. 

Efter tiden hos läkaren fick jag ta blodprov.
Så kan göra massa tester på mig.

Ska dit och lämna mer prover i morgon på tom mage.
Blir det att börja med tablätterna.

Har ingen våg längre blir att mäta magen i ställe.
Så har lite att gå på i alla fall. 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback