Det snurrar

Känner verkligen inte kan slappna av längre. 
För huvudet bara snurrar hela tiden.

Tänker så mycket hela tiden på saker. 
Som endå inte kan göra något åt. 
 
För jag har gjort mitt val. 
Väntar ju på att få veta om är godkänd.
Så jag få ett möte fram över. 
 
Gillar inte att vara i ovethet. 
Men får lära sig med tiden.

I bland skulle behöva någon att prata med. 
Men vet inte rikigt vem vill lyssna på mina tankar. 
 
Tiden utvisar säkert vem som finns vem inte borde ha kvar. 
Känner att verkligen att är den jag är bland vissa men med andra inte.

Lär känna mig själv mer och mer varje dag.  =)
 
 
Finns alltid för mig när jag behöver någon som lyssnar. =)
 
 


Djur är verkligen de bästa vännerna/familjemedlemmarna. De finns där och är så osjälviska och kärleksfulla. De har en särskild plats i hjärtat. =)

Svar: Ja har verkligen särskild plats i hjärtat. =)
Livets gåta

2013-09-02 // 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback