Ensam hemma

Har lämnat av Sambon hos sin moster så han kan åka till åland på semester med sin kusin. 
Så jag blir ensam hemma hela veckan.,
Känns väldigt konstigt för jag har aldrig sovit själv här hemma.
Fasten bott här över 3år.

När tänkt efter har aldrig varit ensam hemma övernatt innan.
Men tror att klara mig. 
För är ju inte helt ensam har Lattjo hemma som skyddar mig. =)
 
Så har lite inplanerat så inte blir för utråkad under veckan.

Måndag: Möte på AF men ska även gå och handla. 
Tisdag: Besöka en vän. 
Onsdag: Jobba
Torsdag: Till läkaren
Fredag, Lördag,Söndag: Tror någ broderar en hel del denna helg. =)
 
Kommer helt klart skriva om läkarbesöket när jag har vart där.
 
Nu blir snart att sova så kommer iväg på mötet. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback