promenad

Har kommit rätt med maten igen.
Känns väldigt bra med man alltid lite bättre.

För när maten funkar så vill jag motionera mera.
Har gått runt hemma funderar på när ska gå ut och vilken runda jag ska ta.

Tänkte att ska ta en kvälls runda.
Gillar gå på kvällarna.

Får se om jag får ut killen senare på en runda.

Annars går jag själv Hoppas på inte börjar regna,


Jag gillar att gå själv. Man får gå i den takt man vill och fundera på vad man vill =) Sen är det alltid roligt med sällskap emellanåt. Hoppas du hittar någon favoritrunda, jag har en som jag märkt tar mindre och mindre tid att gå för varje månad och det är peppande! Man märker att man bli starkare och mera uthållig.

Svar: Jo jag har hittat en favorit promenad jag går så ofta jag kan. Verkligen en runda jag gillar att gå. =)
Livets gåta

2013-09-02 // 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback