Vill veta mera

Känner att jag behöver få veta mer. 

Vill ha svar på saker snart jobbigt att vara i ovihet hela tiden. 
Ska försöka inte glömma att fråga mina frågor i morgon.
När blir att träffa läkaren Hoppas hon har lite information till mig

Annars är bara för mig försöka att få information på annat håll. 
Jag vill så gärna ha svar så jag vet vad som händer.
 
Jag tycker om ha planer att följa.
Sen känner jag själv behehöver  verkligen denna förändrig kommer att bli.
Vill bara ska hända så leva bättre en vad jag gör nu.

För jag tror inte att min kropp klarar så mycket mer av min vikt tyvärr. 
Så dörför vill ha hjälp så fort som möjligt innan kroppen blir helt förstörd. r
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback