Vägning 2/12

Har gått ner 0,4 kg sen förra vägningen
Så totalt har jag gott ner 13,7 kg. 

Har kvar 3.1 kg till målet till Nyår.

Är väldigt nöjd med att forfarande går ner i vikt.
Tror hela tiden konmmer gå upp i vikt.
Varje minus jag får blir bara gladare för varje gång. 
 
Ny bild på mig tog i lördags efter att hade platta håret. 
 


Va skönt att se att det blir minus på vågen vecka efter vecka. Då vet man att man gör rätt =) Du passar otroligt bra i plattat hår måste jag säga.

Svar: Känner själv är på rätt väg =) Tack =)
Har du satt mål till nyår?
Livets gåta

2013-12-02 // 13:44:11

Det var från mig =)

2013-12-02 // 13:44:38

Ja, jag har ju det. Känner mig positiv och har satt 5 kilo. Det är tuffare än man tror men jag ska kämpa och försöka! Heja oss!

Svar: Det klara du säkert om du kämpar. =)Heja oss =)
Livets gåta

2013-12-04 // 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback