Bra köp

Blev att vänta in posten så kunde få min rabatt kupong. 
Så kunde spara lite pengar när jag gick och köpte min nya jacka
 

Väldigt  nöjd med köpet.
Fick betala 250kr på rean.
 
Gick även runt i hageby cenrum och kollade in andra affärer. 
Hitta väldigt fint 4 i rad. 

Som inte kunde motstå att köpa i affären 
Kostade 20kr 
 
Nu blir det att sova.
Så jag säga god natt.
 


Snygg jacka. Vilken färg är det på den? Vet inte om du bytt lösen eller om det är något annat som krånglat men jag har inte kommit in här och kan inte kommentera, hoppas detta kommer fram.

Svar: Jackans färg är åt beige hållet. Nej jag har inte bytt lösen så är konstigt inte kan komma en eller kan skriva kommentar Så hoppas bara löser sig så kan läsa och kommentera.
Livets gåta

2013-07-24 // 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback