Nu är det över

Nu har jag vart i Trosa på intervju. 
Är ganska nöjd med min intrevju. 
Kan vell alltid gå bättre men är ju blygg som person.

Det var liten butik som säljer indredning och kläder. 
Så var ställe skulle kunna tänka mig jobba på. 
 
Får veta i morgon hur det gick. 

Håller på packa för fult. 
För åker ju till Norrköping vid ca 17.20 med tåget. 
 
Har helt klart en del och packa ska ju vara borta i 2 veckor om jag inte får jobbet.
Har i alla fall börjat att packa det är fördel.
Har ej koll på vad jag ska ha med mig.
Nu ska vara borta så länge. 

 
Kläderna är ju i alla fall packade så det är bra slipper att vara naken.
Men måste även ha annat med mig.

Nu blir det forsätta så blir klar till jag ska åka. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback