Varför ej fått svar.

Har inte fått något svar på min remiss. 
Börjar bli orolig på att den inte har kommit fram. 
Vill inte ringa och störa folk få veta om är frame.

När ska till läkaren mitten av augusti ska jag fråga vad hon vet. 
Annars ska ta redan på informationen själv. 

Känner själv att jag behöver veta vad som är på gång. 
För det är prosses att biarbeta allt med tiden.
Som kommer hända mig fram över om blir godkänd. 
 
Ska vell påbrå vårdgaranti Men inte fören efter Läkarbesöket. 
För vill njuta av sommaren och veckan i norrköping. 
Sen blir ta upp om operationen igen så jag får lite svar.

För känner inte vara i ovisheten så länge till. 
För det tar mycket på krafterna. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback