Veckan

Vilken vecka jag som trodde jag skulle få en en lugn vecka hos mamma.
 
Måndag: Jag byggde ihop ett skrivbord
Tisdag: Besökte jag och mamma en bekant plus var köpte resväska på Jula
Onsdag: Åkte buss till viking line För vart en kryssning till Åland.
Torsdag: Kom hem från Åland 
Fredag: Sov hela förmiddagen sen till kvällen ett besök på stan.
Lördag: Besökte faster och titta på diabilder.
Söndag: Tvätta och var på runda på stan.
 
Så helt klart har haft fult upp men jag trivs med det.
Synd att inte har lika fullt upp hemma. 
 

Annars har kommit på att är ingen ide att säga till någon kommer ner till Norrköping.
Endå ingen som vill träffas av dom jag trodde var mina vänner. 
 
Nu åker jag bara ner för min Familj.'
För det är dom jag värdesätter mest.
 
Ska strax sova så skriva mer annan gång. 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback