Aldrig ska gå enkelt

Någon dag sen fick jag brev från min läkare. 
Fick beskedet att saknas information i min remiss.
Så har skickat tillbaka till vårdcentralen.
 
Så var ingen roligt att höra.
Sen får jag ingen ny läkartid fören i Augusti.
Det är ca en och halv månad till läkaren kan ändra rimissen.
rätt 
Hade redan dåligt tankar om läkare blir appsolut inte bättre när inte göra rätt.
För blir mer och mer osäker om gör rätt val.
När läkare inte kan göra sitt jobb.
 
Var ca45 dagar till skulle fått veta om skulle få göra operationen nu läkaren har gjort fel upp till 5månader dit.
Stor skillnad på tider. Jag tycker verkligen inte om inte veta.

Men hoppas på det bästa alla fall. 
Men nu är väldigt osäker på vad jag vill. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback