2 Månader

Två månader sen var sjukhuset och träffa läkaren där. 
Sen dess har hänt en del. 
 
För första har ändrat mina matvannar väldigt mycket.
Äter helt klart inte samma sät längre.
Med det har slutat ätit Godis med även kakor. 
 
Andra är orkar motionera mera i min vardag.
Just nu ute och går minst 90min varje vardag. 
 
Tredje är ju gått ner runt 11 kg i vikt.
Något inte trodde skulle hända mig. 

För har haft sådana problem att gå ner. 
Men nuverkar funka för mig. 

Kommer helt klart forsätta i detta spår för jag mår mycket bättre inom mig när jag gör framsteg. 
Kämpar på må mina mål. 
 
Första målet är gå ner så jag kan  ringa läkaren. 
Andra blir gå ner 17kg till Nyår.

För en gång skull tror jag verkligen på mig själv.  =)
Svåra tider kommer alltid bara kämpa viadre en då. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback