Samtalet

Har nu fått en tid till läkaren Den 12 december  kl 915 ringer Läkaren mig mig.
Så får man diskutera om ska göra operationen i nyköping eller i uppsala. 

Spänande att verkligen kommer i gång nu.
För har kämpat för att detta ska gå att genomföra. 

Blir ha ner räkning tills den 12 december.r


 


Oj, här har det hänt grejer när man varit borta. Roligt att du nått ditt mål, grattis! Bra jobbat! Tycker du har satt ett fint mål till årets slut. Jag ska också sätta ett mål till årsskiftet. Halkat av banan lite jag och kommit ur rutinerna men ett steg bakåt är inget om man gått flera framåt. =)

Svar: Tycker jag gör rätt i sätter mål till nyår. Finns skansen kommer i rutinerna igen =)
Livets gåta

2013-11-27 // 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback