Vägning 4/11

Veckan hos mamma har varit väldigt bra. 
Har sköt mig mig till stor del hela veckan utan vissa måltider. 
Men väldigt nöjd i alla fall. 
 
Kan ju inte var gladare när ställde mig på vågen. 
Den vissa minus =)
 
Har gått ner 2,7 kg sen förra vägningen
Så totalt har jag gott ner 10,1kg. 

Har bara 2,3 kg kvar till ringa läkaren. =) 
 
Så hoppas klarar vikten till nästa veckan.
Men innan Siste November har jag nåt mål. 
Om själv får välja. 

 
 
 


Nu är du nära. Det måste kännas otroligt bra att du gjort detta helt själv dessutom. Du ska vara stolt över dig för det är riktigt bra jobbat! =)

Svar: Ja känns väldigt bra lyckas på egen hand.
Livets gåta

2013-11-05 // 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback