Förändras

Känner börjar närma mig detta samtal.
Börjar bli rädd stora förendrigen som kommer gå igenom.
Om förendras när man går ner i vikt.  

Jag trivs verkligen vem jag är som person.
Så vill helst inte förendras när går ner i vikt. 
Mer en vikten. 
 
Hoppas dom i min närhet kommer säga till förändras till det sämre.

Tänker väldigt mycket nu om kommer förendras till dåligt när kommer gå ner i vikt.
Bara för inte vet var det innebär att vara mindre en vad jag är idag. 

Så hela känna väldigt rädd genom förra detta.
Kan inte välja något annat för det är detta jag vill

Men en då kan väldigt osäker i mellan åt.
Men väldigt posetiv till detta i alla fall. 

Hoppas bara hittar någon prata med slipper hålla allt inom mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jag tror du bara kommer bli gladare och friskare av din förändring och det kan väl ingen klaga över? =) Dina nära och kära kommer säkert vara dina stöttepelare och förstå att du går igenom något stort och behöver prata om det. Ofta oroar man sig över sånt som inte ens hänt helt i onödan =)

Svar: Jag tror det med men tyvärr snurra tankarna just nu aldrig förr.
Livets gåta

2013-10-30 // 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback