Gick okej

Helgen är gott okej när det gäller maten.
Åt nästan som jag gjorde missa några mellis och råka äta lite för mycket.
Men i bland kan det ju gå så med. 
 
Väldigt svårt hålla måltider när man är i väg under dagen. 
Men tycker jag endå är väldigt duktig. 
 
Tänkte ska ta väldigt lång promendad i morgon så känner gör rätt för mig. 
 
Tyvärr synda jag helt på middagen i dag. 
För jag och pappa stannade och åt på burger king. 
Tog oss varsin hamburgar meny. 
Men känner brode kunna äta det någon gång inte varje dag. 
 
Jag måste hitta en ballans över hur jag äter. 
 
Tänkte resten av veckan i norrköping att vara lite bättre. 
Komma ut gå mera så inte behöver helt dåligt samveta.
Om vågen inte vissar minus. på måndag. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback