Hur jag äter.

Kanske någon som vill vet hur jag ätigt senaste månaden

Frukost: oftast 1.5 dl havregrynsgröt + 1dl mjölk + 1 knäckemacka
Mellis: 1dl kestella + 0,5dl frysta bär
Lunch: 1dl kött 1dl grönt på ett ungefär
Mellis: 2dl Lättyogurt
Middag:1dl kött 1dl grönt på ett ungefär
Mellis: 1 knäckemacka + kopp varm choklad

Detta är hur jag äter varje dag.
Gillar igenligen inte äta så många gånger.
För det känns äter jämt. 
 
Men har gett resultat kommer helt klart forsätta. 
 
Kestella med frysta bär
 


Vart man än läser eller lyssnar så säger alla att nyckeln är att äta ofta, då ökar förbränningen och kroppen släpper på det lagrade fettet. Du verkar äta bra måltider. Duktig du är! Jag är så svag för bröd och kolhydrater, min största fälla. Kämpa på, vi klarar av det här!

Svar: Själv har jag varit svag för bröd och kolhydrater men sen jag börja äta ofta så hinner inte tänka på annan mat. Så klart vi klarar detta. =)
Livets gåta

2013-10-18 // 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback