Nöjd

Att klara att vara utan godis och fika bröd är jag väldigt nöjd med. 
Nu har jag klarat en hel månad utan det.
Känns vart enkelt att unvika för en gång skull.

Har inte haft några problem ha godis runt om kring mig. 
För sambon har ätigt i mellan åt.
Vi har ju godis i skafferi som jag inte tar i från. 

Tror har med äter så regelbundet. 
Så då blir jag inte intresserad av mer en målet har uppsatta under dagen. 

Nu blir det forsätta med godis och fika bröd förbud ett tag till. 
Se länge jag klarar mig utan.


» Sofia

Du är så duktig!! Du borde vara riktigt stolt över dig själv!! Kram kram

Svar: Tack Försöker lära mig vara stolt över mig själv. .
Livets gåta

2013-10-14 // 18:45:47

En hel månad utan gotta är väldigt bra jobbat! Härligt! Att ha målet att klara dagen låter som en bra plan. Små steg som räcker långt. =)

2013-10-15 // 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback