Osäker

Känner mig så osäker på att åka till mamma på Fredag. 
För  har alltid tappat rutiner när jag åker dit. 

Så självförtroende är inte på top just nu. 
 
Men tror endå kan gå bra Bara vill det själv. 
 
Men tyvärr går mycket tankar om hur ska klara helgen  
Även veckan om stannar några dagar längre.

Försöker tänka posetivt men det är inte enkelt. 


 
 Sambon vart snäll kommit hem med rosor åt mig. =)


Gör som jag brukar när man "fuskar" eller hamnar utanför sina rutiner. Ta en extra promenad. Det lättar samvetet och man bränner bort lite av de man ätit. Drick mycket vatten så du känner dig mätt fortare. De kommer gå bra. När du kommer hem sen så är det bara att komma igång igen.

Svar: Bra tips på gå extra promenad känner äter fel. Hoppas jag kan sköta mig När jag är borta.
Livets gåta

2013-10-23 // 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback