Rädd

När jag fick veta att var tvungen att gå ner till bmi under 50.
Vart jag väldigt rädd för inte skulle få göra operationen.
För jag har aldrig själv lyckas gå ner 13kg själv.

Men nu gått så bra sen börja äta annorlunda.
Bara små potioner och äter inget i mellan måltiderna.
Får in motion i vardagen och känns inte så tungt att vara ute och gå.

Så känns det verkligen som om kommer lykas med det.
Har mål klara 13kg fram tills jul - Nyår.
Det är ju ca 3 månader dit.

Har ju redan gått ner 5,1 kg Så känns inte länge som omölig grej att göra. 

Är glad att läkaren gav mig mål är tvungen att klara så finns möjlighet att få operationen.
För sen fick målet har vart mer målmedveten med allt har med mat och motion att köra.

Är så lyklig just nu att jag tar detta på sådant stort allvar.r


Låter som att du har ett mål i sikte =) Håller tummar och tår för dig. Tror det kommer gå bra detta. Har själv tappat 7,3 kg men tro mig, det finns att ta av. Men nog är det roligt att se på både kläder och vågen att det händer något. Vi får passa på med promenaderna innan snön kommer.

Svar: Helt klart får passa på gå ute innan snön kommer. =)Har du någon blogg?
Livets gåta

2013-10-04 // 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback