Lite mycket väntan i dag

Vart mycket väntan i dag tyvärr.
Men bussar brukar ju aldrig passa in när man behöver åka.

Annars har jag träffat läkaren och fick veta mer om operation. 
Men jag själv får inte opereras fören jag har bmi på 50. 
 
Så min tid fram över kommer bara handla om få till mat och motion rätt.
För jag vill inget annat en operera mig. 
 
Ska  Kontakta vårdcentralen när jag har nått målet så kan ringa till läkaren.
Få min operation fram över. 
 
Hade hoppas att skulle få den redan nu.
Men får kämpa på och nu vet jag i alla fall vad som gäller. 
 
 


Vad ligger du på för bmi nu? Har du långt kvar tills du får operationen? Jag hejjar på från andra sidan skärmen! =D

Svar: Jag har ungefär 10 kg som jag ska gå ner för att få min operation. Tror har bmi på 54.

Livets gåta

2013-09-16 // 11:43:57

Men det klarar du! Jag tror på dig. Gör små förändringar så rinner de av utan att du måste plåga dig. Mindre portioner och mera sallad. Två korta promenader om dagen och ät inget 3 timmar innan du ska sova, drick vatten och te då så känner du dig mätt. Det har funkat för mig och jag har tappat 3,8kg på en vecka nu. Heja hea oss!

Svar: Här ändrat en del när det gäller maten För äter väldigt mycket mindre just nu.Motionerar jag ca 60 min om dagen.
Så tror på att kan lyckas. =)
Men se nästa vägning om detta är bra för mig.

Livets gåta

2013-09-17 // 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback