Vikt

Uppdatera

Hur det går med vikten.
 
Gick inget bra föra veckan beroende på att jag åt fel när jag var i ullared.
Tyvärr var det inte enkelt hålla rutinerna på maten då.
Så jag råkade gå upp något kg.
 
Men har kämpat på denna vecka samma tänkt som förra veckan.
Men håll i mina mattider denna vecka verkar vissa resultat. 
Nu vissar vågen minus igen.
Är väldigt glad för det.
 
Har gått ner 4.8 kg på en vecka. 
Bara 7,3 kg kvar till jag får ringa läkaren

Kan inte fatta det själv kan gå ner så mycket på en vecka.
 
 
 



 


Oj! Härligt! Vilket fint minus du fick till! Alla minus är bra, men detta var kanon!

Svar: Ja det var verkligen kanon!Hoppas samma resultat nästa vecka =)
Livets gåta

2013-09-30 // 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback