Före och efter bild

Före och efter bild tänkte jag komma med.
Skulle tro blir ca 46kg skiljer detta bilder i från varndra.

Är inte säker på riktigt när fösta bilden är tagen. 
Gissa någon gån under förra sommaren. 

 


Den andra tagen förra veckan. =)



Kan helt klart se en skillnad på bilderna.
Ser ni någon skillnad på mig?
 





Man kan nästan inte tro att det är samma person på bilderna, så det svarar väl på din fråga om det syns någon skillnad? Grymt bra jobbat!!! Måste säga att det är roligt att se hur bra det går för dig och du passar otroligt bra i ljust hår =)

Svar: Har ju inte vart enkelt komma så här långt. har bit kvar av min resa.Men bästa valet jag har tagit i mitt liv. tagit denna vikt resa.
För helt klart inte alltid lätt men så är ju i livet.
Tack =)
Hur går det för dig?
Livets gåta

2014-08-26 // 22:30:03

Förstår det. Jag kämpar fortfarande. Har börjat på ännu en pulverkur. Känns som att det är det enda som biter på mitt problem. Jag ska köra några veckor på bara de innan jag lägger till mat. Tror det svåra är just att jag inte har något stöd. Ingen att träna med heller. Då blir det att jag inte tar tag i det på samma sätt. Det låter som en dålig ursäkt för man gör ju den här förändringen för sig själv. Varför är det då så svårt? Jätteroligt för dig att du hittat till gym och trivs!

Svar: Det är svårare att göra det själv Vet hur det är. Har gjort denna resa helt själv.Har haft bra dåliga dagar. Har dom fortfarande. Så kommer alltid finnas. Jag stödjer dig gärna gått går via data skärmen. Tyvärr bor vi säkert inte nära så skulle träna ihop. Denna resa är aldrig kul att göra själv.
Livets gåta

2014-09-19 // 11:07:54

Tack! Tänk att man hittar likasinnade via just dataskärmen för vi bor runt om i landet. Även om vi bor nära så är man oftast anonym med sina problem. Nu har det i varje fall gått 1 ½ vecka på min pulverkur och det går både bra men känns segt att inte få äta och svårt att smussla med på jobbet. Några som börjar märka att jag inte äter.

Svar: Har fortfarande gott bra med Pulver?
Livets gåta

2014-09-27 // 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback