Berättelse

Starta dagen med gå upp vid 5 tiden den 4 februari.
Gick upp och gick ducha direkt med bakterie dödande medel.
Sen gjorde jag mej klar för åka till sjukhuset.
Skulle vara där 7.00 på våningen 9.
Men kom dit en kvart innan även fick vänta till kvart över 7 fören fick byta om.
För skulle i väg 8.40 till vänt avdelningen vid operation.
Fick vänta där ca en 30 min.
Fick även en kanyl i vänstra armen. 
Så att fick börja med dropp. 

Sen blev in till operationsalen.
Där jag fick hälsa hel del folk. 
Som förberede mig för operation.
Gick ganska fort tills jag skulle somna in.

Kändes konstigt när jag fick börja ha masken men man vänje sig ganska fort sen fick jag somna.

Vaknade typ vid halv 2 på uppvaket. 
Där jag vara en del tid så jag skulle vakna till ordentligt.
För somna om några gånger innan fick åka upp till avdelningen 9 igen.

På avdelningen kom dit fick jag träffa sambon igen kändes skönt.  

Kvällen på avdelningen var jag väldigt trött.
Orka inte inte mycket mer tvinga mig själv gå runt i korridorren. 
Fick inte äta eller dricka något. Gick bara på dropp. 

Kan inte säga sov så bra första natten somna för tvungen vecka mig mellan åt ge mig tabletter eller kolla blodtrycket.och puls. Vart ej bra med sömn. 

Tänkte pausar lite om sjukhusviselsen. Skriver mer senare. =)
 
 


Låter som att det hittills gått ganska smidigt med allt. Skönt att höra att du är hemma och läker och att operationen gått bra. =) Väntar med spänning på fortsättningen...

Svar: Kommer inom kort. Glad alla hjärtans dag till dig =)
Livets gåta

2014-02-09 // 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback