Dag tre och hemgång

Sov väldigt dåligt sista natt på sjukhuset. 
Ville helt klart inte gå upp vid halv nio när väkte mig. 

Tyvärr fick ju gå upp Så fick i lite frukost. 

Här kommer bild mat schema för dagen.
 
Jobbiga med äta var var tvången äta på ca 30-40 min  Men lärsig sega med tiden.

Annars gick jag i korridoren och fick veta tvungen äta 800ml innan fick åka hem. 
 Så jag åt när skulle så blev hemskickad den dagen. 

Fick åka hem vid 4 tiden  fick byta två av mina plåsteoch fick veta vad skulle hämta på apoteket.
Blev alvedon och d vitamin och kalktableter. Så klara mig ett tag. 
 
Fick även 5 sprutor var tvungen ta varje kväl så inte få blodprop. 
 
Sambon kom och hämta mig.
Åkte vi till city gross handla så hade det jag behövde närmsta dagaren. 

Skönaste var få sova i sin egna säng igen   

Blev behandlad väldigt bra på sjukhuset.  Så trivdes att vara där dom dagarna =)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback