Äntligen har jag ett datum

Äntligen fick jag mitt brev på posten. 
Så nu har jag fått mitt datum.

Den 4 februari ska jag opereras på Nyköpings lasarett. 

Ska på inskrivning den 14 Januari på lasarettet.
Börjar så klart flyta den 13 Januari

Så väldigt skönt att ha några datum se fram imot.

Men börja helt klart bli nervös på en gång.
Detta verkligen förendra del av mitt liv. 

Helt klart hoppas på det bästa. =)
 
 
 
 


Fantastiskt att det äntligen sker! Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra. Jag är inte riktigt där bmi-mässigt för att få en sån operation. Då får jag bekosta den själv. Men jag fick däremot ett kostschema i julklapp. Det ska bli spännande att se hur det kommer gå. =) 2014 kanske är vårt år!

Svar:
Livets gåta

2014-01-06 // 14:06:55

Ser inte ditt svar =(

Svar: Inte konstigt blev ingen text. Svaret kommer nu.Vad kul med kostschema får man med mycket recept då ska följa?
För det Låter toppen det är med. För har just nu själv mat torska.
Favorit recept? Vill gärna ha tips på recept. =)
Ja helt klart kommer bli vårat år.
Vi kommer klara detta. =)


Livets gåta

2014-01-08 // 11:52:22

Jaha, hehe. Jag har faktiskt ingen aning om hur det kommer se ut. Alla kostscheman är individuella så just nu har jag fått i uppgift att skriva matdagbok under några dagar och berätta om mig själv. Vem jag är och min relation till maten. Varför jag behöver ett kostschema osv. Sen ska jag maila in det till hon som gör schemat åt mig så hon kan ta fram ett som passar mig. Vi har mailat fram och tillbaka och hon har berättat lite om sig själv så jag ska få ett förtroende för henne. Jag längtar verkligen tills jag får börja! Snart är det inte långt tills ditt datum kommer! =)

Svar: Då får gärna berätta mer kommer gång ditt kostschema. =)Närmar sig varje dag till datum. Mer nervös blir jag närmare jag kommer.
Livets gåta

2014-01-10 // 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback