Snart dags

Känns väldigt konstigt att datumet är snart här.
Bara helgen sen är det ju dags. 
 
Bara 4 dagar kvar av flytet är överlycklig att snart är över. 
Har svårt att somna om kvällarna Tyvärr.
Har någ mitt undermedvetna tänker mycket på operation nu inte är så många dagar kvar. 
Kan inte själv sluta tänka på att snart är här. 

Har fixat med allt har allt klart mer ska sjukanmäla mig samma dag.
Känns skönt att ha allt klart. 
Bara njuta tiden innan. 

Planera in stort kok av soppa som ska göra i helgen så slipper att laga mat när kommer hem från sjukan.
Måste göra det enkelt för sig själv. =)

Blir någ göra mig ording så kommer i väg till jobbet lite tidigare i dag.
Så kommer i väg till vännen efter jobbet vill ej missa pendeltåget är det går. 

Får ha det en bra helg. =)l


Smart att förbereda med soppa. Vart jobbar du nu? Hoppas allt går bra när det väl är dags för dig. Jag har fått mitt kostschema nu så jag är både taggad och nervös över att jag kanske inte klarar att hålla mig till det. Så lätt att fuska med mat.

Svar: Jag jobbar med att städa kontor. Kommer gå så bra för dig med nya kostschema skulle jag tro. =)
Livets gåta

2014-02-02 // 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback