Vägning 27/1-14

Har gått ner 2,2 kg sen förra vägningen
Så totalt har jag gott ner 21,4 kg. 

Kvar till nästa mål är 10,4 kg

Helt otroligt att jag har lykas gå ner över 20kg.
Har kommit en bit och kommer bara forsätta framåt . 


Över 20 kilo är så himla bra jobbat! Själv väntar jag fortfarande på mitt kostschema. Vet inte varför hon tar sån tid på sig... Vill börja! Men bubbelvatten, te och kaffe får du dricka och tugga på isbitar. De har hjälpt mig genom svåra stunder när man bara vill ha något annat än soppa/drink. Det kommer gå galant för dig det här!

Svar: Hoppas går galant i alla fall. Börjar närma sig. Hoppas du snart får börja med kostschema. =)
Livets gåta

2014-01-28 // 12:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback