Fågeljakt

Aldrig trodde jag skulle kunna komma in en fågel i rummet. 
När jag bara hade 10 cm glippa på  balkongdörren. 

Men in kom den och Katten börja springa efter  den i lägenheten.
Fick så klart tag i den börja bära den i munnen. 
Själv fick börja hitta på saker så katten skulle släppte fågeln.

Det gick så klart till slut.
Då låg fågeln på hall mattan
Helt klart tror jag katten har skaddat den. 
Så att den inte kunde flygga för den låg bara där. 

Så gick ner till grannen fråga om ville ta död på fågeln åt mig.
Men som tur var så börja den flygga så vi hjälp åt att släppa ut den. 

Här händer det lite på tisdags kväll. 

Katten var väldigt besviken på att fågeln inte var kvar. 

 
 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback