Komplimanger

Kan verkligen inte ta i mot komplimanger angående min vikt.
Känner själv tycker jag inte att har förändra så mycket. 

Fasten har gått ner från XXL till L eller M i kläder. 
Giller verkligen shoppa kläder nu för tiden men handlar inte så mycket. 
För det är ju dumt när jag fortfarande går ner. 

Har börjat att gilla kläningar det brukar aldrig gå i förut. =)

Så folk säger blivet finare tycker själv attid varit det hela tiden.
Fasten förstår hur dom menar.
Skulle helt klart inte gå upp i vikt Mår så bra just nu. 
Vill bara må bättre.  =)

 
Ny fin bild på mig

Ska leta fram bild se före och efter bild.
Känner kan vara kul att se på. 

För säkert hänt hel del inte jag tänker på ser mig själv varje dag. 
 
 


Så roligt att du fått byta ner dina klädstorlekar så mycket. Tror också det är både kul att se före och efterbild, men också så man förstår själv hur mycket man ändrats. Ibland hänger inte hjärnan med. Bra jobbat!

Svar: Såg verkligen förändringen på kort för la nyss ut före och efter bild nyss.Men i huvudet tycker jag inte förändras så mycket.
Livets gåta

2014-08-10 // 10:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback