Mellanmål är viktiga

Maten är viktig del av mig måste äta föt att överleva.
Men tyvärr är inte duktig på jobbet att äta mellanmål som jag måste ha.
För jag färsöker varje dag på jobbet att får i mig det.
Går oftast dåligt på grund av hat mycket göra har med städningen att göra.

Kommer helt klart försöka i dag med för jag ger aldrig upp. 
Ska även försöka få i mig lunch innan åker till jobbet i dag.
Så inte glömer att äta Börjar så konstig tid i dag klockan 12.00
Jag brukar börja 7.00 flesta dagarna.

Men bara lära sig att räta tiderna efter dagarna bäst det går. 

För jag har märkt att  påverka min viktnergång av hur jag äter.
Om äter sällan går oftast ner väldigt lite om äter oftare går ner mer.

Vill äta oftare så går ner mer vill gärna nå mitt nästa mål.

Nu får jag sluta skriva om att jag ska äta oftare. 
För måste börja fixa inför att åka jobbet senare. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback