24/6-14 Vägning

Har gått ner 1.2kg sen förra vägningen
Så totalt har jag gott ner 43.6kg. 
 
Kvar till nästa mål är 3,2 kg
 
Kan inte nöjdare av själv forsätter att gå ner.
Är ju lite rädd i mellan åt att man ska sluta att gå ner.
Vad nära är nästa mål kommer att bästa målet jag når till. Har saknat att vara två siffror. 
 
Nu måste jobba lite igen :-)
 


Wow! Kommer du komma ner till tvåsiffrigt! Heja heja, så duktig du är! Bra jobbat. =) Tror du fortfarande kommer tappa ett tag framöver även om det inte går lika fort. Men se det som något bra, då hinner du träna och vad nu som behövs göras efter en sån operation så hunden inte blir lika lös =) Tror det här kommer bli kanon för dig! Har funderat mycket på en operation själv, men det känns läskigt på något vis, är inte så bekväm med sjukhus. Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Svar: Vad är som tycker är läskigt?Själv gillar jag inte häller sjukhus.
Men fick acceptera var tvungen vara där.
Du ha en trevlig helg!

Livets gåta

2014-06-26 // 12:42:10

Oj, det är allt från att de säger nej, sövningen, ärren eller fram för allt att något går fel och det inte blir som vi tänkt oss. En misslyckad operation. Du är modig som tog steget! Tack, hoppas du haft en trevlig helg med! =)

Svar: Du kan aldrig få ett jag inte skickar väg en remiss.Sövningen går väldigt fort tyckte jag. Ärren ja något leva med dom är inte så stora ca 1 cm varje ställe får fem eller sex titthål. Kan försvinna med tiden. operationen är inte ny därför vågade jag göra den. För mig är operationen bästa jag har gjort. För min del tyckte jag få bättre liv med operationen en om skulle skitit i att söka hjälp. Är bara fundera tills kommer fram bra svar för sin egen del.
Livets gåta

2014-06-29 // 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback