Måndags kväll

Så klart tittar på beck när det går på tv.
Annars har jag jobbat mellan 7.00- 16.00. 
Där jag har städat rum och andra grejer. 

Var även borta djurcenter i dag fick gratis prover till katten. 
Så att han ska prova nytt foder i vecka. 
Han tyckte var gott i alla fall. 
Han ätit en del i kväll. 
 
Tänkte att ska väga mig i morgon När jag endå är ledig. 
Så har lite koll på hur det har gått denna vecka när hållt rutinerna ganska bra i alla fall. 
Får uppdatera i morgon om kommer iväg. 
 
Nu börjar hända grejer i filmen bäst slutar skriva. 
 
 




Hur ofta väger du dig nu efter operationen? Jag försöker hålla mitt till en gång i veckan, men ibland kan det vara svårt när vågen står synligt, då blir det fler gånger. Inte för att det hjälper men man blir på så mycket bättre humör när man ser att det blir framsteg och går bra = neråt. =)

Svar: Just nu en gång i veckan. Har med hade dålig period med maten vill ha lite koll att går ner.
Annars ska försöka väga mig var tredje vecka.
Skönt känna inte måste gå och väga mig.
jag skulle väga varje dag ha de e våg hemma.
därför väger jag bara på vårdcentralen



Livets gåta

2014-06-24 // 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback