Nervös

Har inte väg mig på några veckor nu. 

Så tanken är ska väga mig i morgon.
När jag endå är ledig.
Men är väldigt närvös över vägningen.
För är rädd att jag har gått upp i vikt. 

Men känner på kroppen så har verkligen inte gått upp.
För mina kläder sitter bara sämre och sämre så måste köpa några bas kläder.Z

För kan inte runt med förstora kläder.
Känner ju inte kan klä sig.

Bara hoppas på bästa i morgon. 




Det ska nog gå bra ska du se. Blir kul för dig att få köpa nya kläder och i mycket mindre storlekar dessutom! =) Tack för tipsen om mat förresten. Tror jag har hittat en bra balansgång med maten som även funkar med mitt jobb.

Svar: Jo det gick bra har gått ner 2kg. Shoppa är ju kul svårt veta vad ska köpa så inte köper för mycket. Låter ju toppen att har hittat en rutin som även funkar på jobbet. =)
Livets gåta

2014-06-18 // 06:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback