Nya kläder

Vart i väg till Hedlandet i dag kolla om hade lite kläder som skulle passa mig.
För mina börjar bli förstora här hemma. 
Så måste ha lite mindre storlekar.  =)

Hade sambon men öven en vän som kunde ge lite smackråd på skulle köpa. 
Hitta några bra plag på rea. =) 

Vart även en sväng och titta på ryttartävlig som vännen hade sätt skylltar om på vågen till Hedlandet. 
 
Här kommer bild på en av tröjerna jag köpte. 
 
Blev lite mer färg en jag brukar köpa. 

Men måste snart rensa min garderåb har mycket inte använder längre eller inte trivs med,
Hoppas snart tar mig tid rensar så nya klädrena får plats. 


 
 


Så roligt att du köpt nya kläder, fin topp! Det är verkligen ett bra sätt att se att man tappat vikt, när man får köpa andra storlekar.

Svar: Väldigt kul Svårt veta när man ska sluta shoppa. Så inte har för mycket förstora kläder sen.
Livets gåta

2014-07-03 // 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback