Lite om månaden som har gått

Redan gått en månad sen jag gjorde operation. 
Jag mår väldigt bra tänker inte mycket på att är opererad mer måste följa matråden jag har fått. 
 
Har senaste två veckorna ätigt pure period.
Har blivit mycket mos och fiskbullar.

Men i dag får jag börja med vanliga mat.
Njöt verkligen av få äta en knäcke macka. 

Annars har haft del att göra fasten skulle vara sjukskriven. 
Jobbar på AF även på posten några timme  varje dag. 
Går även ut med en hund så händer lite i min vardag. 

Njuter verkligen av av livet just nu. =)
 
 
 
 


Så mycket som har hänt sen sist jag var in. Låter som att du mår bra och läker fint samtidigt som både kost och jobb och motion med den där hunden gör dig gott. Så himla roligt att se hur livet kan vända och ge ett leende! Är glad för din skull! Grattis i efterskott med! Har själv fyllt år bara några dagar innan dig, även om jag får lägga på 5 år på min tårta =) Har också fått ny tjänst på mitt jobb som gör att jag jobbar helt annorlunda nu. Trivs men mat och motion har hamnat i kläm och kan säga att jag står still nu. Men men, man får inte ge upp, bara försöka anpassa sig. Stora lyckokramar till dig och hoppas allt fortsätter rulla på såhär fint!

Svar: Trivs du på nya tjänsten? Vad jobbar du med?Har med svårt med maten just nu.
Livets gåta

2014-03-06 // 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback