Lite senaste tiden

Ledig dag från jobbet och  tänkte skriva av lite om vad hänt i mitt liv senaste tiden.

  • Haft pratik i två veckor
  • Har fått ett heltids jobb. =)
  • Gått ner totalt 40kg. =)
  • Gott ner några storlekar i kläder. =)
  • Leer för det mesta. 
  • Börjat lite smått på gym. 
  • Njuter av livet. 
  • Tar ego bilder .=)
 
Livet bara leker just nu.
Jag är bara så lycklig. 
 
Men har hel del kvar av vikten men njuter av vad har gott ner.
För jag har så mycket mer energi en innan.

Kortfakta om senaste tid. =)
 
 
 




Det låter som livet ditt är helt fantastiskt! Du har även en otroligt sund inställning med träningen, för lös hud är kanske lite oundvikligt när man har en del att gå ner och gör det fort. Hoppas det går bra för dig =) Har själv en del att tappa och tyvärr så funkade inte mitt kostschema så bra för mig, fick bra tips av det men inget fungerade med tiderna på mitt jobb och det gick totalt åt skogen =/ Kände inte att min kostrådgivare lyssnade på mig och mitt liv och vad som skulle funka för mig. Tråkigt för de är ju deras jobb. Nu har jag bara gått upp upp upp efter nedslaget och bestämt mig för att få en kickstart och få tillbaka motivationen! Beställt hem Slanka, du vet pulvret man dricker. Är inne på dag 4 nu och det känns okej. Får se hur länge jag klarar, kan nog inte köra hela tiden men i början funkar det nog med bara drinkar. Har ändå nästan 40 kg att tappa till målvikten. Heja oss!

Svar: Vad tråkigt inte funkade med kostschemat. Tänkte jag kunde ge dig några tips tänka på.
- Ät regelbundet frukost mellis lunch mellis middag mellis.
- Ät små portioner
- Motionera 30 minuter om dagen. eller varannan dag en timme
- Undvik sötsaker. Gör du enkelt av äta regelbundet.
Detta punkter sett till jag klarat mitt mål innan operation.
Så hoppas mina tips hjälpa dig. =)
Vi har ungefär lika mycket kvar att gå ner.
Vi får kämpa så vi når våra mål =)
Livets gåta

2014-05-27 // 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback