1års kontroll

Som tur var så hade jag inget att vara nervös över.
För mina prover var bra.

Så klart fick man väga sig Har gått ner typ 35 kg sen ja operera mig
Så jag är verkligen nöjd.
Så totalt har gått ner  52,1kg. =)
Har verkligen inte något klaga över.

Dom mätte runt min mage hade förlorat 39cm runt midjan.
Känns konstigt vara så mycket.

Så klart tvungen att mätta längden när jag endå var där.
För har inte mätt mig sen högstadiet ca 10 år sen.
Hade gått från 164 till 166 cm Så jag blivit 2 cm längre. =)

Allt var väldigt bra på min kontroll Nästa blir på vårdcentralen vid 2års kontrollen.

Är så tacksam för denna hjälp jag har fått.
Skulle verkligen inte orkat med det jag orkar i dag.





Woho! Gratulerar till det fina resultatet! Hoppas 2015 blir ett lika händelserikt år för oss båda. Bara att fortsätta på den här vägen så kommer vi snart i mål ska du se! Stor kram!

Svar: Tack =) Det får man verkligen hoppas =) Vi får kämpa vidare når vi våra mål i år. =) Stor kram
Livets gåta

2015-02-10 // 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback