Snart 1 års dagen

I morgon ska jag till vårdcentralen bara för att måste ta några prover tills mitt återbesök på Lasarettet.

Har återbesöket har jag den 9 februari klockan 13.00..
Tur är ju att är ledig så slapp att boka om tiden.

Är lite nervös för besöket.
Om skulle säga borde ha gott ner mer.
Även att proverna inte skulle vara bra.
.
Men kan inte komma på varför dom inte skulle vara bra.
För jag mår ju så bra.
Kan inte klaga på något direkt.

När man mår så här bra.
Inte haft några problem sen jag opererades.



Låter som att det kommer gå bra, ditt besök. =) Inga problem alls tror jag. Du har verkligen kämpat på bra och det kommer synas på dina resultat. Lycka till!

Svar: Tack! hur går det för dig?
Livets gåta

2015-02-01 // 13:00:19

Tack bra! Har äntligen hittat en rutin på mat och motion och tappat 15 kilo på fyra månader nu. Sista kilona går lite segt men så länge det är minus så är jag nöjd =) har fortfarande en bit kvar till normalviktig men det är ändå skönt att inte ligga på fetma delen enligt bmi, Nu är jag "bara" överviktig.

Svar: Oki vad kul hitta en rutin. Grattis till viktnergången. =)
Samma här alltid nöjd minus jag får.=)
Livets gåta

2015-02-10 // 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback