Godis

Godis är väldigt gott som är sällan utan tyvärr.
Känner att jag har fått i mmig för mycket godis på senare tid.
Så jag tänkte litet godis förbud i 4 veckor. 
Om det går bra kommer jag någ att fortsätta.  

Men till viktigast är någ hoppas på att vikten rör lite på sig under godis förbudet. 

Så slipper stå och trampa på samma vikt. Gjort säkert senaste 2-3 månaderna.
 Vill komma när till målvakt nästa år  har runt 20 kg ditt är bit att vandra till. 

Men blir i besviken om inte riktigt når ända vägen. För jag mår ju så bra nu som aldrig har gjort förut. 

1 och halv dag utan godis än fler ska det bli. 
Kommer klart informera ur det går för mig. 

Nu måste jag  jobba lite skulle jag tro. 


Godisförbud är bra, även om jag är lite emot förbud. Men det är svårt att ta sig ur när man fastnat så det enda sättet är ibland att sätta ett totalstopp tills man fått bukt med det =) Hoppas det går bra med träningen och kosten för dig. Jag har skaffat mig ett gymkort nu när jag inte känner mig som störst på gymmet. Väldigt härligt att gå dit och kämpa lite. Nu har jag bara 5 kilo kvar till normalviktig och det har aldrig känts närmre och så långt borta samtidigt! Hjälp så jag kämpat! Är lite rädd att huden inte stramar till sig, men hoppas styrketräningen skall få bukt med det. Kämpa vidare!

Svar: Godisförbudet gick inte alls bra tyvärr. Så kosten håller jag inte tyvärr. Men träningen går väldigt bra. För jag går på 4 pass i veckan.
Vad kul att bara 5 kg kvar. =)
Själv får kämpa på är jag snart där jag med =)
Livets gåta

2015-05-19 // 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback